Історія Західнодонбаського інституту МАУП
History of Zahidnodonbaskyy institute of IAPM
Західнодонбаський інститут МАУП є структурним підрозділом Міжрегіональної Академії управління персоналом, створений 29 червня 1998 року як Павлоградський регіональний навчально-консультативний центр МАУП на базі Павлоградського коледжу економіки та управління. Як самостійний підрозділ інститут розпочав свою роботу з 1 жовтня 2000 року і став центром освіти, науки і культури Західнодонбаського регіону і продовжує виконувати ці функції і на сьогодні.
Відмінними характеристиками навчально-освітньої і просвітницької діяльності Західнодонбаського інстиуту МАУП є:
- реалізація освітніх програм багаторівневої класичної вищої освіти;
- реалізація особистісно-орієнтованої системи освіти, заснованої на багатолітніх традиціях високоякісної підготовки спеціалістів;
- відкритість, доступність в освітньому процесі;
- демократичність системи управління;
- забезпеченість непереривної професійної освіти;
- підтримка інноваційного характеру науково-педагогічного потенціалу;
- збереження, створення і забезпечення широкодоступних інформаційних навчально-освітніх ресурсів.
Основні цілі:
- збереження і передача накоплених наукових знань і технологій;
- формування громадянської відповідальності студентів;
- забезпечення конкурентоспроможності на основі високого рівня освіти в регіоні;
- задоволення потреб особистості в інтелектуальному розвитку;
- забезпечення і підтримка програм соціально-економічного та культурно розвитку регіону;
- культурно-просвітницька робота;
- впровадження в навчальний процес новітніх технологій;
- створення соціально-орієнтовної системи організації труда співробітників і навчання студентів;
Західнодонбаський інститут Міжрегіональної Академії управління персоналом використовує різні системи організації навчального процесу в залежності від визначення потреб споживача освітньої програми. Послідовно реалізуються положення Болонського процесу на шляху до європейської інтеграції.
Інститут формує навчально-виховне середовище, яке базується на нових інформаційних і освітніх технологіях, на партнерській, взаємній повазі між викладачами і студентами, на принципах гуманізму, демократії, загальнокультурних людських цінностях.
Різноманітна і плідна самодіяльна творчість студентів. Активно працюють наукове товариство студентів і молодих викладачів, культурно-дозвільний центр, низка молодіжних клубів, діє студентське самоврядування.
Створено сприятливі умови для студентської наукової діяльності. Студенти навчального закладу активно виступають на міських, обласних і всеукраїнських конференціях, олімпіадах, конкурсах.
У галузі вдосконалення підготовки фахівців, їх працевлаштування інститут співпрацює на основі договорів з державними відомствами, науковими установами, організаціями, підприємствами, творчими спілками і товариствами.
Відповідає вимогам матеріально-технічна база. Для студентів і співробітників створені сприятливі соціально-побутові умови. До їх послуг кафе, медпункт, центр інформаційних комп’ютерних технологій, навчальні аудиторії, комп’ютерні класи з підключенням до Інтернет - мережі, комплекс спортивних споруд, актовий зал. У розпорядженні студентів та викладачів - бібліотечний центр, загальний фонд якого складає понад 30 тис. підручників і періодичних видань.
History of the Zahidnodonbaskyy instituteof IAPM
Zahidnodonbaskyyinstituteof IAPM is a structuralunitofInterregionalAcademyofPersonnelManagement, establishedonJune 29, 1998 as IAPM PavlogradRegionalTrainingandAdvisoryCenteron a basisofPavlogradCollegeofEconomicsandManagement. Asanindependentunit, theinstitutestarteditsworkonOctober 1, 2000 andhasbecomethecenterofeducation, scienceandcultureoftheWestDonbasregionandcontinuestoperformthesefunctionstothisday.
The distinctive characteristics of education and training activities of Zahidnodonbaskyy institute of IAPM are:
- implementationofmulti-levelclassichighereducationprogrammes ;
- realizationofpersonalityorientedsystemofeducation, basedonthelongtraditionofhigh-qualitytrainingof specialists;
- openness, accessibilityintheeducationalprocess;
- democraticmanagementsystem;
- provisionofcontinuingprofessionaleducation;
- supportinginnovativeresearchandscientificandpedagogicalpotential;
- thepreservation, creationandprovisionofreadilyavailableinformationeducationalresources.
Mainobjectives:
- preservation and transfer of accumulated scientific knowledge and technologies;
- formationofcivilresponsibilityofstudents;
-ensuringcompetitivenessbasedon a highlevelofeducationintheregion;
- meetingtheneedsoftheindividualinintellectualdevelopment;
- maintenanceandsupportingprogramsforsocio-economicandculturaldevelopmentoftheregion;
- cultural-educationalwork;
- introductionofnewtechnologiesintotheeducationalprocess;
- thecreationof a sociallyorientedsystemsoforganizationofemployees’ labourandteachingstudents;
ZahidnodonbaskyyinstituteofInterregionalAcademyofPersonnelManagementuses a differentsystemoforganizationofeducationalprocessdependingonthedeterminationoftheneedsoftheeducationalprogramconsumer. The provisionsoftheBolognaprocesstowardsEuropeanintegrationareconsistentlyimplemented
TheInstitutegenerateseducationalenvironment, whichisbasedonnewinformationandeducationaltechnologies, onpartnership, mutualrespectbetweenteachersandstudents, ontheprinciplesofhumanism, democracy, culturalhumanvalues.
Amateurstudents' creativityisdiverseandproductive.Scientific society of students and young teachers, cultural and leisure center, a number of youth clubs are active, student self-government is also active.
Favorableconditionsforstudents' scientificactivities have been created. Studentsoftheeducationalinstitutionparticipateactivelyintown, regionalandall-Ukrainianconferences, olympiads, competitions.
Inthefieldofimprovingthespecialiststraining andtheiremploymenttheInstitutecooperateswithgovernmentagencies,scientificinstitutions, organizations, enterprises, creativeunionsandsocietiesonthebasisofcontracts.
The material-technicalbasemeetstherequirements. Favorablesocialconditions have been created for students and employees.Therearesuchfacilitiesas a cafe, a medicalpoint, a centerofinformationcomputertechnologies, classrooms, computerlabswithInternetaccess, sportscomplex, assemblyhall. Thelibrarycenter, whichhasmorethan 30 thousandbooksandperiodicals, isatthedisposalofstudentsandteachers.