Результати опитування вивчення задоволеності здобувачів вищої освіти якістю оцінювання навчальних досягнень
Результати опитування
вивчення задоволеності здобувачів вищої освіти
якістю оцінювання навчальних досягнень та вирішенням конфліктних ситуацій у ПрАТ “ВНЗ “МАУП”
Назва Навчально-наукового інституту
Західнодонбаський інститут ПрАТ «ВНЗ «МАУП»
Спеціальність: менеджмент, туризм, юристи
Освітня програма: бакалавріат
Приймали участь в опитуванні: - 32 студента
1. Процедури оцінювання успішності під час навчання, на Вашу думку, були:
- Об’єктивними -19
- Скоріше об’єктивними -13
- Скоріше не об’єктивними - 0
- Не об’єктивними.- 0
2. Чи вважаєте Ви, що засоби контролю успішності, що застосовувались дозволяли якісно вимірювати рівень засвоєння навчального матеріалу?
- Майже завжди -12
- Частіше так -17
- Частіше ні -3
- Майже ніколи -0
3.Система оцінювання, що використовується в Академії, на Вашу думку:
- Є зрозумілою і якісно відображає рівень успішності -29
- Є незрозумілою не дозволяє якісно диференціювати рівень успішності -3
4.Чи завжди Ви своєчасно отримували інформацію про форму та кількість контрольних заходів з певних навчальних дисциплін, а також про критерії оцінювання?
- Завжди своєчасно -17
- Як правило, своєчасно – на початку вивчення дисципліни -13
- Як правило, наприкінці вивчення дисципліни -2
- Дуже рідко. -0
5.Чи ознайомлені Ви з процедурою вирішення конфліктних ситуацій в Академії?
- Так -28
- Ні -4
6. Чи доводилось Вам оскаржувати результати оцінювання успішності?
- Так -3
- Ні -29
7. Якщо так, чи вважаєте Ви процедуру оскарження досконалою, тобто такою, що дозволяє об’єктивно вирішити конфліктну ситуацію, що виникла?
- Так -17
- Ні -3
8.Чи доводилось Вам під час навчання стикатись з фактами недоброчесності з боку викладачів при проведенні контрольних заходів?
- Так, неодноразово -0
- Так, в поодиноких випадках -5
- Ні, жодного разу -27
9.Чи ознайомлені Ви з процедурою розгляду скарг, що пов'язані із сексуальним домаганням?
- Так -22
- Ні -10
10. Чи стикались Ви під час навчання з випадками сексуальних домагань з боку викладачів?
- Так, неодноразово -0
- Так, іноді -0
- Ні, жодного разу -32
11. Чи ознайомлені Ви з процедурою розгляду скарг, пов'язаних із дискримінацією (булінгом)?
- Так -25
- Ні -7
12. Чи стикалися Ви під час навчання з випадками дискримінації стосовно Вас або одногрупників?
- Так, неодноразово -0
- Так, іноді -2
- Ні, жодного разу -30
13. Чи ознайомлені Ви з процедурою розгляду скарг, пов'язаних із корупцією?
- Так -24
- Ні -8
14. Чи стикалися Ви під час навчання з випадками корупції стосовно Вас або одногрупників?
- Так, неодноразово -0
- Так, іноді -2
- Ні, жодного разу -29
15. Як Ви оцінюєте академічну, інформаційну, психологічну підтримку з боку випускової кафедри, деканату, служб Академії з питань вирішення конфліктних ситуацій?
- Позитивно -23
- Скоріше позитивно, ніж негативно -9
- Скоріше негативно, ніж позитивно -0
- Негативно -0
16. Ваші пропозиції щодо покращення вищезазначених процедур:
Провести бесіди з ознайомленням різних процедур (наприклад, що робити в тих або інших ситуаціях).